Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir




Yolcu gemisindeki üç yurttaş Türkiye’ye getiriliyor

Sağlık Bakanlığı, Hantavirüs olaylarının saptandığı bir yolcu gemisinde bulunan üç Türkiye yurttaşının yarın ülkeye getirileceğini duyurdu.

Sağlık Bakanlığı, Hantavirüs olaylarının saptandığı bir yolcu gemisinde bulunan üç

Sağlık Bakanlığı, Hantavirüs olaylarının saptandığı bir yolcu gemisinde bulunan üç Türkiye yurttaşının yarın ülkeye getirileceğini duyurdu. Bakanlıktan yapılan açıklamada, söz konusu kişilerin sağlık durumlarının yakından izlendiği belirtildi. Şu an için yurttaşlarda herhangi bir hastalık belirtisi ya da bulgusuna rastlanmadığı bilgisi paylaşıldı.

Yurttaşlar, Türkiye’ye ayak basmalarının ardından önlem amaçlı karantinaya alınacak. Bu süreçte uzman ekiplerce gerekli sağlık taramaları düzenli olarak sürdürülecek. Kamu sağlığını korumak amacıyla atılan bu adım, olası bir yayılımın önüne geçmeyi amaçlıyor. Bakanlık, sürecin her aşamasının titizlikle yönetildiğini vurgulayarak halkı bilgilendirmeye devam edeceğini bildirdi.

Sağlık Bakanlığı’nın sosyal medya hesabından yapılan açıklamada şu sözlere yer verildi:

“Uluslararası bir seyahat gemisinde bulunan ve sağlık durumları yakından takip edilen 3 vatandaşımız yarın ülkemize getirilecektir. İlgili uluslararası otoritelerle koordinasyon içinde yürütülen takip sürecinde, vatandaşlarımızda herhangi bir semptom ve hastalık bulgusu olmadığı bildirilmiştir. Ülkemize ulaştıkları andan itibaren, karantinaya alınacak ve sağlık süreçleri Bakanlığımızca titizlikle yürütülecektir.”