Ana Sayfa Arama Galeri Video Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Yayın/Gazete
Yayınlar
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Gazeteler Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya
Uygulamamızı İndir




Bayraktar: Enerji dönüşümü için 200 milyar dolarlık yatırım gerekiyor

Enerji Tüketim Kaynakları Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin 2035 yılına değin belirlediği enerji dönüşümü amaçları doğrultusunda 200 milyar dolar dolaylarında yatırıma gereksinim duyulduğunu duyurdu.

Enerji Tüketim Kaynakları Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye'nin 2035 yılına değin

Enerji Tüketim Kaynakları Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin 2035 yılına değin belirlediği enerji dönüşümü amaçları doğrultusunda 200 milyar dolar dolaylarında yatırıma gereksinim duyulduğunu duyurdu. Londra’da düzenlenen Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Kurultayı’nda konuşan Bayraktar, elektrik isteminin önümüzdeki 30 yılda üç katına çıkabileceğini belirtti.

Elektrifikasyonun (elektriklendirmenin) enerji yol haritalarının odağında yer alacağını vurgulayan Bayraktar, Türkiye’yi ulaşımdan konutlara, tarım kesimine değin geniş bir alanda elektrikle çalışan yapılara kavuşturacaklarını sözlerine ekledi.