Enerji Tüketim Kaynakları Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’nin 2035 yılına değin belirlediği enerji dönüşümü amaçları doğrultusunda 200 milyar dolar dolaylarında yatırıma gereksinim duyulduğunu duyurdu. Londra’da düzenlenen Türkiye Enerji Dönüşümü Yatırım Kurultayı’nda konuşan Bayraktar, elektrik isteminin önümüzdeki 30 yılda üç katına çıkabileceğini belirtti.
Elektrifikasyonun (elektriklendirmenin) enerji yol haritalarının odağında yer alacağını vurgulayan Bayraktar, Türkiye’yi ulaşımdan konutlara, tarım kesimine değin geniş bir alanda elektrikle çalışan yapılara kavuşturacaklarını sözlerine ekledi.


